Onze school

We werken vanuit een christelijke overtuiging dat God elk kind uniek heeft geschapen met een doel.

Onze hoofdtaak is het geven kwalitatief goed onderwijs.
Daarom bieden wij een leeromgeving waarin kinderen zich ontwikkelen tot zelfbewuste mensen die van betekenis zijn voor de wereld van vandaag en morgen.

We zijn te herkennen aan de betrokkenheid. Ouders, kinderen en leerkrachten voelen zich betrokken bij de school. Daarnaast leren we de kinderen om zelf kennis en vaardigheden te onderzoeken zodat die ook meer betekenis krijgen. Als school zoeken we altijd naar het beste voor alle kinderen. Door de creativiteit van ouders, kinderen en leerkrachten zijn er altijd wel verrassende en boeiende momenten in een schooljaar waar we veel van leren en veel plezier aan beleven!